Helt slut

La mig uppe i soffan förut, kollade på det jävla brottsfall i USA igen :P men efter det somna jag, och sov nog  2 timmar iaf, är helt slut!  Synd ba att man somna med smink annars kunde jag ju bara gått rakt ner i sängen och fortsatt sova hehe :P så nu är man inte lika trött längre när man tvättat bort allt smink .. segt
Ska upp hyffsat tidigt imån med, eller aa halv 8.. blir iaf lite senare än vad jag gick upp imorse tack och lov! Funderar om jag ska ta en titt snabbt i Allum efter jobbet.. är shoppinggalen just nu, glor på kläder på nätet varje dag å så, men tror inte jag kommer hitta nått men kan va kul ändå å bara kolla lite snabbt =) Bestämemr mig imon för om jag orkar eller inte... =)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0