Helluu

Gött som fan att vara hemma nu :)  Imorse var det rätt ok, satt inte i kassan på 2 timmar typ, höll på med massa andra saker, sen blev det fullt upp runt 10-11 tiden. Äckel var inne idag med, å jag kolla typ inte på han å svara skit kort när han fråga saker å så, så han var skit sur såg man haha :D gött då kanske han aldrig mer pratar med mig :D  Nu är man iaf hemma skönt som fan, ledig imorgon med :)

Vet fortfarande inte om sofia ska komma hit, ska snacka med henne snart :)

haha ja, jag hade tråkgit igår :P

Har mått illa typ hela dagen idag, inte mkt men det känns som man har en liten sån känsla hela tiden, vet inte om det var för att jag var så trött eller för tabletterna, dom har ju sånna biverkningar, syrran hade iförsig också mått illa så det kan nog vart det ..
Så skönt igår, la mig i morsans å farsans rum och läste veckorevyn, sen somnade jag ett tag :D så jävla gött att bara somna så mitt på dagen :P
Ska ta och ringa sofia nu, =) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0