Fredag

Fan vad hemskt det var att vakna för en stund sen, veckarklockan ringde, mamma kom in och väckte mig, sofia ringde, klockan riger igen, mamma kommer in igen och slutligen klockhelvetet ringer IGEN. Men men det funka, jag är uppe ur sängen haha, nu ska jag straxt till vårdcentralen, inget kul alls.

Inte lätt att somna igår, undrar hur fan det ska bli nu när jag ska upp kl.5 imorgon, kommer man få någon timmas sömn kanske ?! Förhoppningsvis somnar jag tidigt eftersom jag är så trött idag!  Har ju 3 roliga lördagar att jobba i rad nu, sen har jag 1 ledig, och sen jobba 3 på rad igen, mitt schema är fucked up! 

/E


Kommentarer
Postat av: niki

oki :P

2009-01-30 @ 11:41:33
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0