Emma :)

Juste imorse när jag stressade till tåget träffade jag Emma, hon skulle också med tåget så hann tjöta ett tag med henne.. ser henne aldrig längre ju.. vet inte när vi sågs senast! Så får se om vi ska kolla film eller så nästa vecka kanske :)  Så roligt ändå att när jag väl träffar henne så är det alltid precis när jag ska åka iväg någonstans, har alltid saker jag ska på när jag träffar henne.. så hon typ bara undrar vart jag ska nästa gång vi ses :P nu är det ju Sthlm jag ska till :O  Kul att träffa hene iaf :)
Emma & Jag.. kommer inte ihåg när detta var :P

Vi igen :)


Nu ska jag och sola om ett tag när jag orkar pallra mig iväg :P
 Det är fan inte billigt!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0