Ännu en jobbig dag

Helluuu .. vart lika mycket om inte mer idag på jobbet, får vara glad att man jobbat med roliga personer båda kvällarna :) Är skit trött nu, ska fixa något gott att käka å så nu :) Börjar sent imorgon igen.

Jag tror serriöst att där mitt jobb ligger är ett psykställe :P haha först när jag sitter på balkongen å röker på rasten kommer det förbi en gubbe halvalkis och sjunger för sig själv högt som fan, 1 min senare kommer en annan som brukar handla hos oss och pratar för sig själv å viftar med armen i luften sådär argt :S haha  Det är ett skumt ställe asså !  Naj nu är jag hungrig :P / E

Kommentarer
Postat av: Kalle

hehe var jobbar du då?

2009-01-27 @ 22:28:26
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0