1/1-09

Första dagen på 2009,  mitt 2008 har inte sluta än för jag har inte sovit än :P så räknar att det är 2009 sen när jag vaknar :P  Haft en mindre lyckad nyår, även om alla andra gånger man firat kanske vart kaos på sitt sätt så har det ändå vart bättre än denna, haft så jävla tråkigt ba! Inga reaktioner alls, glädje, sorg eller nåt, det har bara vart.. ingenting! Hade förhoppningar om att 2009 kommer bli ett bra år, men nu när man tänker efter, så tror jag värkligen inte det kommer bli det, visst det kommer la va saker man åker iväg på och jag ska ju snart se Chris Brown vilket är typ det bästa jag kommer va med om säkert men jag tror 2009 kommer va jävligt ensamt år

Känslan just nu, fuck life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0