Torsdag

Godmorgon =) Inte mycket sömna man fick inatt men jag är rädd att jag inte känner av det så mycket nu å sen kommer jag må skit på jobbet :P  Glad att jag lyckades ta mig upp idag iaf :D
Jag och S har våra små planer, vi vill att det händer nått spec minst 1 gång i månaden hehe .. för mig:
Januari: Chris Brown
Februari: Beatnuts,Paris, Lords Of The Underground, Alkaholiks & Jeru The Damaja

Mars: ? ? ? (S ska se D12)
April:  ? ? ? (bara planerat syrran på Sticky änsålänge hehe )
Maj: Ghostface Killah
Måste hitta nått kul till Mars & April, men men det är tid kvar nån bra måste la komma som man kan se :D hehe Vi  blev tvärglada när dom sa att Ghostface Killah ska komma hit i Maj iaf :D

Haha kom och tänka på när jag hitta denna lilla hemskingen här hemma, nu har jag hittat en ny konstig sak här hemma :P
Rosa Pantern is in the building

Får fixa mig nu, fyfan för att jobba idag!!!!!!
/E


Kommentarer
Postat av: Malin

men hallå ge dig, hahaha!

han är ju hur go som helst! xD

2009-02-14 @ 14:40:44
URL: http://malincharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0