Tisdag

Godmorgon, jag blir så jävla trött på mig själv.. kom upp lika mkt försent mot vad jag planerat idag igen! Ska man vara inne i sån här period nu med, ork!  Om jag hade fått bestämma hade jag låst in mig 1 vecka nu så alla slapp se mig, ser fan sjuk ut!  helvete att det ska bli såhär! Men jag får ta mig i kragen och gå ut ändå, helvete att jag sa ja till att jobba på fredag med, FAN!  Man får ju inte äns jobba så igentligen, man ska ha 11 timmars vila eller vad det nu är, å det har fan inte jag!

En bra grejj är att jag läste att Ice Cube komemr till Sthlm igen =) då komemr la han till Danmark igen med då :P man kanske ska ta och se han igen :D man vet ju inte om det dröjjer ett jävla tag sen hehe .. får ta å snacka med S :P

Så här såg det ut sist vi såg han iaf =)

Nu ska jag kolla på efterlyst :) /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0