Tack alla :)

Tänkte lägga upp mina pressenter :)  Fick 500 spänn och en ros av morfar, tack<3 haha så söt är han när jag prata med han i telefonen, Jag: heeej :D
Morfar: är det min älskling?!
haha :D love you!

Och av Sofia fick ja en jävligt rolig pressent för båda,eftersom båda vill göra nått kul och det är konsert på Sticky den 11 feb så fick jag billjett dit :D tack<3 The Beatnuts,Paris, Lords of the underground, The Alkaholiks och Jeru the Damaja, lyssnar intemkt på någon av dom så men komemr bli jävligt soft ändå =) Att få se J-Ro & Defari igen :D riktigt sköna :) 


Fick en rosa ipod  och marimekko skål av mamma & pappa :D:D  underbart med ny mp3, kommer nog ta tid innan jag hinner & orkar fylla den med musik men fan vad bra :)  nu sitter jag varje dag på det jävla tåget utan musik, och det suger kan jag säga! så T A C K :) !
 
Fick en grym liten väska man kan ha papper i eller så av morsan med :) 
och i den dumdededum....

Veckorevyn och en skitsöt påse med godis i :D
Fick en smyckeshållare av syrrorna med, ingen bild på den men fick likadan svart i julklapp och ville ha en vit med, så tack (f) Jag är suprnöjd med pressenterna, det ända jag saknar är resepengar som jag önskat mig (a) hehe men det är bara att spara ihop själv :P  Tack alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0