Snorungar

Idag på jobbet var det galet mycket första timmarna, men det är ju lördag så folk vill hem och då blir det lugnt på jobbet =) Hållt på med massa idag och dom ska lära upp mig lite i förbutiken nu, blir så jävla nervös varje gång det är något nytt jag ska göra, jag kan ju absolut ingeting om spel och sånt :| ush. Nu precis innan vi skulle stänga va det några snorungar dom ville in, men vi hade stängt  å dom började tjaffsa emot  men dom kom inte in ändå, men dom spottade mot vakten, jag skulle flippat över om det var mot mig haha, jävla snorungar!!!
Tiden har gått sjukt segt idag iaf, så skönt att vara ledig imorgon :)
Trött

Yao nu finns det inte mycket att göra, tänkte ta mig något gott å dricka :)
 Vart en lång dag!
/E

Kommentarer
Postat av: - anna a

Mysig blogg du har!

2009-02-07 @ 22:48:35
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0