snö + sena tåg

Så nu är man äntligen tillbaka hemma, segt på jobbet idag  och ännu segare blir det när man står och väntar på att tåget ska komma för man stressat (som alltid) till tåget, och massa åker förbi men inte det man ska med .. sen tillslut kommer det men då påväg hem så är det någon dörr som krånglar på tåget så man blir stående vid vare station ett bra tag, riktigt störande,  haglade och snöade massa också men nu har det slutat ..


Så gulligt idag när det kom en kund som jag brukar prata med, så han har alltid haft dålig syn men så sa han att han hade opererats nu å ser mycket bättre så när han skulle gå sa han: Jag tyckte du var vacker för mig när jag såg dåligt men nu ser jag att du är ännu vackrare, haha så söt :)

Å nu ringde syrran och sa att någon hade hoppat framför tåget, ush får en klump i magen, tänk om det hade hänt när jag va där, vet inte vad man hade gjort då! Va ju nyss där .. sånt e så hemskt!

Nu vill jag ha mat :P / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0