Nej Tack

Gud vad jag fick springa till tåget imorse, hade bråttom när jag väl gick sen när jag gått en bit kom jag på att jag hade glömt en sak så fick springa tillbaka å sen springa till tåget haha, dumma jag! Dagen gick la fortare än dom senaste dagarna iaf. Lite segt att dom frågade om jag kunde jobba denna lördagen också, men jag sa nej för om jag hade tagit den så är det ju fan 7 lördagar irad jag får medans vissa knappt jobbar helger, jag vill också kunna göra något kul på helgerna vad fan! Men det känans alltid som dom blir så sura när man säger nej :/  yeye om jag inte hade haft sånt här fucked up schema  med alla helger så hade jag ju kunnat ta denna! 

Snart kommer rosie och cilla hem :D 10 dagar kvar :D  saknar er!

Nu har jag massa tvätt att fixa och ska betala räkningar :/ mindre kul men måste göras!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0