Mer från i Lördags =)

När jag och Sofia var på väg till PC så gick det 2 killar framför oss, och tro mig det var inte lätt att gå ute, skit halt ju, men iaf ena killen ramlade, så vi kunde ju inte hålla oss men försökte att inte skratta, så gick han typ två steg till och ramla igen, och jag och S börjar as garva, det såg så jävla dumt ut :D haha men sen så gick vi om dom å då hör man dom hålla på å säga oj nu ramla jag nästan och sånt hela tiden, så då vet man ju att dom gjorde sig till, skit tråkit :P  Men jävla vad vi garav när det inte var meningen :D haha
Jag på Bryggeriet

Satt och tjöta med några killar inne på bryggeriet,  trevligt trevligt, sofia mådde lite dåligt med men det försvann efter ett besök på toan haha :D Blev käk på donken innan vi drog hem, helt soft kväll var det iaf =)
Mojito :)

Hemvägen var skit kul haha :D Fick mitt älskade fylleäk och när vi skulle gå på bussen från centrum till mig så skulle jag vända mig om för att se vad Sofia tog vägen, då ser jag att hon ligger ner på marken raklång och as garvar, då hade hon ramlat hahaha :D jag höll på å garav ihjäl mig, det slutar itne där för hon ramlade precis utanför mig också haha :D

Mindre fina bilder hehe

Jag hjälpte faktist henne upp efter jag fått det på bild c(:


Hoppas det blir mer utekvällar snart :)
/E

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag älskar Mojito, lätt den bästa och godaste drinken.

2009-02-26 @ 14:43:20
URL: http://liinaedfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0