Lite av min dag :)

Maten var skitgod, räkmacka :D me like hehe , sen käka vi massa goda kakor också :D mmm :D hehe Nikki var med på ett hörn också :D

Sen efter vi hade käkat å så drog jag mamma och Sofia till stan för jag var ju tvungen att kolla in ett ställe där Nelly har lite utförsäljning nu :P det är 5-7 feb och har bara tid idag, så tänkte lika bra att passa på =) hittade lite iaf  men det lägger jag upp imorgon :) Hämtade ut konsert biljetterna också :)

Sen efter det hara bara jag och S degat, tog 2 shottar var :) får se om jag ska fixa mig något gott att dricka sen :P Börjar ju ändå sent imorgon hehe 
/E

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

vilken fin hårfärg du har! "äkta" eller färgat?

2009-02-05 @ 22:03:22
URL: http://missekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0