jag & alkoholen

Yao dagen idag efter jobbet va la nice, jag cilla rosie och sofia satte oss på Ferrari och käkade pizza, eller aa jag och sofia käkade inte haha, hade precis ätit middag innan så orkade itne slänga i mig pizza, sen drog vi hem till mig och fick kolla massa thailand bilder & videos av rosie och cilla :)  kul att ni är tillbaka iaf!

Är såtrött och på dåligt humör så orkar inte skriva nånting mer nu,  min kväll = jag & alkoholen .. jag vet är tragisk!
ska nog sova snart, ingen ide att vara vaken!


Jag är ju en person som är väldigt nervös av mig hela tiden och osäker eller hur fan man ska säga, och idag har jag värkligen ansträngt mig hela dagen för att itne vara nervös och känna mig stressad och tro mig det tar på krafterna! Men det kändes bra idag iaf, sen vet jag själv att det bara var idag, på måndag kommer jag säkert känna mig stressad å samma skit igen. Bara att ta nya tag nån jävla gång måste det la släppa?! Därför älskar jag alkohol, det får en att slappna av för en jävla gång skull!  tjoo nu har man skrivit av sig lite, god natt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0