yeah

Så nu har man la gjort det mesta, förutom att gå och träffa rosie och kolla upp det med gymmet, ingen av oss orkade som tur var =)  Får ta det en annan dag för det ska bli av ialla fall :P  Har kollat på idol och ska fortsätta göra det snart, hängde precis upp tvätten. Mamma har kommit hem nu och pappa har tagit hennes plats hos morfar över helgen.  Är så nervös inför imorgon eftersom jag är i samma sitts som för två år sen och då hängde jag med på julbordet och det gick ju inte så bra, får hoppas det går bättre denna gången.  Kommer ju åka iväg vid 06.30 imorgon och sen vet jag inte när jag kommer hem, om jag sover hos nån eller hur det blir.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0