natti

Tja, man hinner ju inte komma hem förräns man ska sova och upp om några timmar :/ segt som fan, fick sluta 18.15 som jag skulle men det var äckligt nära att det inte gick.  Har vart mycket hela dagen på jobbet så man har ju vart helt död i huvudet senaste timmarna.  Efter jobbet skuttade jag över till Allum och mötte Sara & Hanna, så lite shopping blev det, dock bara lite smycken till mig, oops . Träffade även Rosie en snabbis där och Robbie kollade in på jobbet  =)  Har vart en låååång dag!
väntar på Hanna inne på Indiska :P
Var så jävla hunrig så jag och Hanna delade på hambrugare, gött :D  Imorgon börjar man ju 8, så ska upp tidigt som fan, måste gå hemifrån 7.  Sen efter jobbet blir det nog stan med Sara.  Blev så jävla sne när hon som sa att hon nog kunde jobba nyår för mig har fått sparken :( Jävla skit! Kommer ju aldrig få ledigt :( 

Fick en liten julklapp på jobbet idag med, 400:- pressentkort på Willys ;) haha .. å så snäll som jag är ger jag det till morsan & farsan =)

Natti
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0