My day

Var duktig och gjorde hårinpackning förut när jag duschade =)  Sen har man vart ute med Nikki och fikat hemma med massa gott :P  Åkte senare in till stan eftersom jag inte fick tag på Sara, träffade rosie för jag tänkte att jag kunde köpa lite julklappar och hon skulle köpa jacka. Ja blev ju julklapp till mamma i alla fall och sen lite till mig själv (a) oops.  Nu är jag pank så har fått låna av mig själv haha.
muums .Dute med lillenInpackning

Fick hem 2 paket idag med, ett från nelly, lackleggings som jag ska byta till xs som dom lägger jag upp när jag fått hem dom =)  Och en ansiktsprodukt :)

Blev skit glad när jag hittade en affär som jag var i förra året när jag och Jollis var i Sthlm här i GBG, hade läst att den fanns men aldrig orkat leta efter den, men var inne där idag :D gött ! Shoppingen får komma upp senare eller imorgon :)


.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0