Kaos

Yes kaos, vad annars på jobbet, och mitt i allt går min kassa sönder typ så får flytta hela kön till en annan långt bort bara för dom andra var upptagna. Skitdag!  Efter jobbet  mötte jag cilla i Lerum för jag skulle kolla i en affär efter leggings som dom skulle få in denna veckan, men dom fanns ju inte där =( Fasen, kollade runt lite och kom på att det var lika bra att gå till systemet eftersom vi ska ut på lördag, slipper man dra dit då och köpa :)
Blev ju såklart cider som vanligt ;)
gött

& Baja Päron som Cilla sa var god =)


Så sjukt att ibland känns det helt bra men ibland slår det mig bara, du är borta, får panik. Jobbigt som fan när det blir så på jobbet, dom har ju sagt att jag kan ringa och bli avlöst men kan inte med, det går ju över efter en stund. Saknaden av dig går inte att beskriva med ord! Fått datum för begravning nu med, fan klarar inte av begravningar.  Och att en person sjunker så lågt kommer jag aldrig förstå, men du är la sjuk som mamma säger! IDIOT!

Annars har man inte gjort något idag, degat framför tvn, va ute med Nikki, samma vanliga skit.
.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0