Hur trött kan man bli ?!

Idag var det riktigt illa på jobbet, var så trött så ögonen rann hela tiden och jag kunde inte hålla mig från att jäspa hela tiden, det har vart en grymt seg dag fast det har vart mycket att göra, den tog bara inte slut. Tur att det inte bara var jag som kände så.  Det blev inte stan för mig och Sara ialla fall, ingen av oss orkade,  mötte upp syrran i centrum istället och så gick vi och köpte hennes julklapp så nu är det klart =) Blev även en liten till till Malin eftersom Fridas blev dyrare.  Träffade Emma inne på New point  också :) 
idag 
Har bara degat hemma sen jag kom hem, är cpseg nu så orkar inte göra nått.. men snart ska jag packa in julklapparna och lägga under granen som dom köpte idag.
.Emma 


Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

sv. tack, gör mitt bästa hihi:D

2009-12-23 @ 19:39:34
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0