aaj :(

Är helt slut efter att ha varit i stan och helt depp över att min dator inte fungerar :( Har inte mitt fotoprogram så kan inte fixa med bilder så får bli några jag inte behöver fixa för dom är så dåliga ändå.
nåndag
Var skit mycket folk i stan idag, kommit hem med lite grejjer som jag får fixa sen när jag har mitt program. En klänning som jag köpt idag som jag funderar på att ha på nyår.

Kaffe var ett måste idag =)

Ramlade nyss i trappan också när jag var ute och rökte :( jäävlar vad ont det gjorde :(

Måste nog köpa ny dator vilket är någon jag inte vill lägga pengar på nu när det är massa grejjer som ska göras och köpas.  men men vad ska man göra :(

.Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0