100 saker gjorda 100 saker kvar..

Fan vad man har hållt på hela dagen, gick ju först till ica, fick köpa tops eftersom våra var slut så tog ut pengar samtidigt sen iväg och solade.  Drog till systemet och köpte lite cider jag ska ha och förfesta med imorgon sen sprang jag in i en affär snabbt och kollade, hittade ett par leggings jag ville ha men storleken var slut men kommer nog in nästa vecka, så kanske kollar in där igen då =)  Sen ut på promenad med lillen, blev samma väg jag och cilla gick med henne, så fick man duscha och torka henne när man kom hem för det var ju lerigt ute.
på promenad med lillen
Nu tror jag att jag har bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon, men är inte säker :/  Vi håller på med maten, jag måste ut med Nikki en runda igen, ska tvätta jobbkläderna, duscha  och raka benen, måla naglarna, få någon att åka och köpa ett månadskort till mig för hade glömt att mitt går ut idag och behöver ju det imorgon. Ska också hinna att träffa rosie och boka en gratis träning på gymmet för vi ska ju anatagligen börja träna, haha  sen ska man packa ner allt jag ska ha med mig imorgon också, komma ihåg att ladda kameran, ouuff det tar inte slut med alla dessa små saker som ska fixas:P Kommer nog somna gött ikväll vilket är jävligt bra för jag ska upp innan kl.5 imorgon (inatt) Så behöver sova för att orka festkvällen som väntar efter jobbet imorgon ;)
.Emma  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0