091218

Fan vad trött man blir. På mitt schema stod det ju att jag började jobba 12 igår så blev lite chokad när jag Träffade Daniel på tåget som började samtidigt, men jag var i tid och allt och 12 började jobba. Sen så säger dom till mig att det står på deras schema att jag skulle jobba 15-21.30. Dom försökte  så jag skulle få gå tidigare för jag hade planer men gick inte så fick jobba 12-21.30 igår. Ledig idag tack och lov! Men så ringde dom från jobbet för en liten stund med så då ska jag börja nån timma tidigare nästa vecka och så, sen var det mer dagar som inte stämmer. Jäkligt jobbigt när det inte stämmer, speciellt nu när det är innan jul och kommer vara skit mycket att göra på jobbet.  Jaja lite mer pengar till mig vilket kommer behövas ;)

Vet fortfarande inte hur det blir med nyår, hoppas jag kan få ledigt men  känns inte så nu :(  Orkar fan itne jobba den dagen även om det är bra betalt! Och idag har man sovit bort hela dagen, vaknade när dom ringde från jobbet för typ 30 min sen, så hoppas jag fick allt rätt nu som jag skulle ändra haha.  Nikki måste ut och jag har inte hunnit käka eller så än, hoppas syrran kan ta henne.  Faan att jag skulle sova så länge idag,ska ju upp 5 imon bitti och just nu är jag inne i sån jävla period när jag inte kan somna igen, jobbigt värre!
.Emma


Kommentarer
Postat av: Odile

Jag vaknade också vid ett idag, känns som om man har tappat hela dagen.

Plus att det har vart fint väder idag och jag har typ missat det, för solen är påväg ner :(

Men men, vi får hoppas att vädret är bra imorgon också och att man inte vaknar så sent "fingers cross" :)

GOD JUL :D

2009-12-18 @ 14:20:11
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/
Postat av: Sara

fin blogg (:

2009-12-18 @ 14:49:13
URL: http://shaawty.blogg.se/
Postat av: Emmelist

tack. roligt att höra :D jag gjorde det imorse :D

2009-12-18 @ 17:18:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0