091209

Jag har jobbat både måndag och tisdag nu, och det var fan jobbigar än jag trodde, allt med morfar och all ångest. Mitt hjärta har fan klappat så hårt att det snart hoppar ur mig, igår var nog värst.  + allt kaos på jobbet som vanligt och jag vill hålla mig ifrån ansvar för jag tänker på 100 saker samtidigt och det känns som man har panik  så det blir inget bra om jag ska hålla koll på massa då med, igår fick jag ju fan tänka på hur jag andades typ hela tiden för att inte  brista.  Har inte kunnat äta heller, sån klump i magen hela tiden, idag fick jag i mig smoothie i alla fall, hoppas det går att äta senare med. 
saknar dig :(

.Emma  


Kommentarer
Postat av: angel.värst-innan

Tror jag såg dig igår(tisdag) på ditt jobb vid snabb kassorna:P

2009-12-09 @ 19:39:03
URL: http://chilenitauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0