091205

Tjoho då har man la sovit 3 timmar, har rean duschat nu och smörjt (?!)  in mig  och ska straxt fixa håret för det hinner eller orkar jag inte senare idag.  Blir en heldag med jobbet, först jobba, sen förfesta med tjejerna från jobbet, sen julbord med jobbet, tach och lov är jag ledig söndag ;) haha  Har är lite bilder från julbordet jag var med på för 2 år sen.
Zandra & jag haha fulla o glada

Zandra & Adde =)

Jonas & Alexandra =)

Så jävla tråkit att ingen av dom förutom Jonas jobbar kvar nu, och han kunde inte komma med på julbordet för han skulle oppereras, så ingen av dom är ju med i år.  Nu fick ajg lite bråttom, hörs nog imorgon =)
.Emma


Kommentarer
Postat av: Angelica - makeupartist

vilket ståi

2009-12-06 @ 15:30:28
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0