Snorvalp!

Ja jag är en snorvalp nu, fan vad förkyld jag börjar bli :( Jobbet idag var ju inte kul heller, fan på kvällen när det är löning och det är bara jag som sitter i kassan, för hon andra var tvungen att stå i snabbkassorna och den 3:e i förbutiken, 15 mil lång kö och den tog inte slut,  å jag sitter där och snorar och hostar, kan det bli mer kul ?! Att dom fan inte sätter in mer folk när det är lön!  Världelöst!

Blev lite chockad när Sofia kom och plingade på idag :) Hon flyttade ju idag och skulle ha åkt 9 imorse men så hade det vart lite krångel med bilen och så, så jag hann ialla fall säga hejdå :)  Men fan vad tråkigt  att hon flyttat nu :(
Gonna miss U
innna rosies & cillas student :)
Nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon med för jag och morsan ska ta en sväng i stan :) Hoppas jag mår bättre! God natt /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0