Nas

Den jag såg fram emot att se på Way Out West var ju såklart Nas :D Har missat han dom gångerna han vart i Sverige men nu jävlar fick jag se han :D  Hade ju inte dom bästa platserna men långt fram stod vi ändå, och  man blev ju knuffad  längre å längre fram hela tiden :) hehe. Gick inget vidare med att filma och så men 3 videos har jag som ska läggas upp i alla fall :) Synd att vissa låtar körde han inte hela eller mer än 1 vers på så ingen ide att lägga upp dom.


Regnade ju även när vi såg han :/ segt men det var det fan värt :D
I Know I Can ;)


Hate Me Now ;)


Lite kul att folk som stod precis brevid mig stod och rökte på, ingen märker något :P
/E

Kommentarer
Postat av: liz

Hej!



Just nu har jag INTE en tävling på min blogg

Jag har INTE visat vad jag har på mig..

Och just idag tänker jag INTE berätta att jag just åt köttfärssås med spagett... oj ;-S



däremot så har jag skrivit ett långt inlägg om silikon bröst .. platta bröst, kaxiga bröst.. tuttar, pattar .. och som vi säger i Norge : PUPPER!



Läs om du har lust!

2009-08-24 @ 22:49:06
URL: http://lizkalen.com
Postat av: sidys

sv: danke<3

2009-08-24 @ 22:59:15
URL: http://sidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0