Hemma :( :(

Heej , då var man hemma efter en underbar vecka på Ios.. jag har haft sjukt mycket otur men ändå älskar jag stället.  Inte sovit mer än 2 timmar idag så är rätt seg.  Har lite svårt att skrva nu eftersom jag inte får använda högerarmen men jag kan inte låta bli :P  Min axel har hoppat ur led 2 gånger så måste till sjukan på måndag.
Här är iaf en väldigt sliten jag :p
idag!
Dom lindade in mig rätt knas i Grekland måste jag säga haha

Får skriva mer om resan imorgon, deppigt å vara hemma nu fan! Och alla är borta, rosie och cilla fortfarande i Turkiet och ska kanske stanna där längre än vad dom sa?! , sofia är i Norge och hälsar på Daniel som vi träffade på Hultsfred och jag sitter vid den här jävla datorn! kul kul ..  vid denna tiden har jag börjat förfesten nu 1 vecka i sträck och nu sitter man här ensam å tråkar :(  Ska la försöka sova nu snart om det nu går ..  ska se om man kan slänga in lite bilder imorgon.  /E

Kommentarer
Postat av: My

sv okejs så bra .D okejs det får man ju kika in och kolla på :D

2009-08-01 @ 23:54:55
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :) Härligt! Jo då jag har haft det bra i Sverige, Fullt upp!



Ajajaj stackars lilla axel... Är så läskigt när saker och ting hoppar ur led :S

2009-08-02 @ 00:42:41
URL: http://i
Postat av: IDA WARG

Tack :) Härligt! Jo då jag har haft det bra i Sverige, Fullt upp!



Ajajaj stackars lilla axel... Är så läskigt när saker och ting hoppar ur led :S

2009-08-02 @ 00:42:57
URL: http://idawarg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0