090803

Godmorgon, nu har jag sovit hemma 2 nätter och har inte kunnat sova i min säng nån av dom :S  Nåt sjukt är det i mitt rum vad fan , hade samma konstiga känningar igår  och var nära att trilla in i drömmarna igen, helt omöjligt att sova här, vågar inte så fick bli pappas säng igen :$ haha  Tog långtid innan man somna där med men  somnade i alla fall normalt, sen vaknade jag vid 6 tiden imorse av hosta, helt klarvaken . men somnade om efter ett tag .. är sjukt trött idag! Men nu har vi ringt till vårdcentralen så ska dit vid 3 tiden för dom hade ingen tid tidigare .. ringt till jobbet också så ska ringa dit senare också  när jag vet hur det blir om jag måste vara sjukskriven mer eller om jag ska back to work :/


Pappa sa även till om ett ärr jag har på armen efter en leverfläck jag var tvungen att ta bort.. ska se om man kan få nåt för det för det är jävligt fult men vi har inte tänk på att man kan få nåt för det förräns nu, så ska ta bild på det och skicka in så får man se om det blir nåt av det :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0