090802

Godmorgon, vaknade för en stund sen så nu har man fått ta igen rätt mycket sömn som man inte haft på 1 vecka =) Har ringt till jobbet och sjukskrivit mig nu  för imorgon för då måste jag till vårdcentralen/sjukhus?!  och kolla läget sen får man se vad dom säger, 

Igår hörde man av en gammal vänn som man inte snackat med på skit länge, blev helt chockad när hon ringde men kul å höra av henne :)  Just nu har man ju inga vänner här hemma eftersom alla är bortresta här så alltid kul om någon hör av sig :)  Och sen hade jag ett långt samtal med en annan gammal vänn i msn.. helt oväntat det med eftersom man aldrig snackat på det sättet innan

Hade tänkt lägga mig tidigt igår ju men eftersom det blev några att tjöta med kom jag inte i säng förräns runt 2, va rätt trött eftersom jag bara hade sovit 2 timmar på dagen och festat hela natten innan ..  så när jag väl skulle sova började alla konstiga drömmar, eller jag kände att dom var pgång men lyckades hålla mig borta från dom men dom kom tillbaka hela tiden och jag är livrädd för mina sånna drömmar så vågade inte somna .. så tillslut gick jag upp och fick sova i pappas säng, hehe nörd är jag men fan ska man göra :) Så efter ett tag där lyckades jag somna normalt tack och lov!  Ska ta och käka frukost nu och svälja lite tabletter som jag inte vet vad dom är bra för men som dom sa i grekland att jag skulle ta :S haha 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0