yeah

Kan inte fatta att det är så varmt ute :D Man blir ju sugen på att bada  hehe .. satt ute ett tag men inte så länge, försökte sova också för jag är så jävla trött men det gick inte :/  Vill ut idag, alla är ju ute och firar valborg men har ingen ork, ska ut imorgon istället med S, och cilla & rosie kanske också hoppas jag =) vill ut på lördag med :P måste ju passa på är aldrig ute å har kul fan! Så nu tycker jag det är dags, har vart så festsugen länge nu hehe :) Nån som ska ut ? :D 

Älskar mitt röda linne från H&M som jag använde första gången idag, slappt vid magen det gillar vi :D haha .. hade även ett par skitsköna svarta byxor som jag köpte förra sommaren tror jag, aldrig använda heller.. jag suger på att använda det jag har :P  Försöker ändra på det =) Men jag älskar ju å köpa nya saker hela hela tiden :$ Och nu har jag hittat massa saker jag vill ha :/ hehe Har iaf fått tillbaka pengarna från Nelly för det jag skickade tillbaka sist, så det blev lite pengar iaf :)
 
Å vad ska man göra nudå, om jag lägger mig i soffan kommer jag nog bara somna, men finns inte mkt annat att göra.

Slitna gamla pumps

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0