Min knasiga dag på jobbet

Yes idag har det var många inne som man känner, rosie & emil va inne =)  Sasha, andreas och robert va med inne, hatar igentligen när det är folk man känner som handlar av en men idag va det rätt kul =) Behövde inte sitta i kassan sista timman iaf :P  Sen var det 2 killar som kom in, så snacka dom med en arbtskamrat till mig , sen kom dom fram till mig när jag satt i kassan och lämna fram denna lappen (hela nr står på lappen men kanske inte så bra om jag visar det hehe)
 
Men hon som dom hade snackat med innan trodde dom va påvärkade av något, dom frågade henne om hon hade vart full förra helgen för dom trodde dom hade sätt henne å sånt :S haha
Så sorry Andreas den lappen gör vi såhär med ;)

Hade även en tant som handla av mig som värka rätt rolig :P haah när hon skulle gå sa hon utan att jag va beredd på det: hejdå sötnos  .. hha blev helt chockad för hon såg inte ut som en som skulle säga något sånt :P
Nu är man iaf hemma, käkade världens godaste glass nyss :D  ska tvätta bort sminket å så, fan vad klockan blev mkt ...
/E

Kommentarer
Postat av: Albin

Hej !

Jag tävlar om veckans blogg, snälla rösta på mig här

http://hannajohansson.blogg.se/2009/april/veckans-blogg-2.html#comment



rösta på nr 9. Albin

och snälla följ min blogg på www.bloglovin.com

2009-04-21 @ 22:43:48
URL: http://albinslife.blogg.se/
Postat av: musse

du sparar numret först och sedan river du den vah:P?hehe

2009-04-22 @ 14:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0