Heldag i Borås :)

Yes åkte ju iväg imorse med rosie till Lager 157, spöregnade vilket var rätt skön när vi ändå skulle gå inne hela dagen =) Tog ett tag att komma dit för vi åkte nog lite fel men kom iaf rätt =)  Hittade inte så mkt på lager men lite iaf =) Sen gick vi omkring i affärerna utanför och käkade pizza :P inte den godaste kebbaben men allt går ner när man e hungrig :D  Sen åkte vi vidare till Knalleland i Borås, shoppade ännu mer och tog en fika, så kom hem för en stund sen, heldag i borås :D  Vart en riktigt soft dag och kommit hem med massa nya saker hehe  Lägger upp kassa bilder sen på allt så jag kan komma ihåg vad jag slösar cashen på :$
Jag hade tråkigt imorse :P
mina tantskor
Från Urban Outfitters

Juste påväg hem från Borås svängde vi hem till rosie pappa i Hindås .. båda höll på att pissa ner sig haha :D Så stanna till där på toapaus och kaffe =) Å fan vad jag garvade åt hans blommor han hade klippt av så fint :D haha   Och vägen vi tog hem när vi skulle åka mot bollebygd va den konstigaste jag åkt på,  jätte smal och svängde åt alla håll hela tiden haha :S 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0