Heldag borta :)

Japp åkte ju iväg tidigt imorse och jobbade, riktigt tråkigt idag! Orkar inte äns skriva om det haha , sen när jag slutade hämtade Sofia upp mig på jobbet så åkte vi till Kungsbacka, freeport :)  Kom hem för inte så längesen, vart hur fint väder som helst idag men jag har knappt vart ute, jobb å sen affärer haha .. åkte lite vilse när vi skulle hem men det löste sig :D  Nu har vi iaf käkat lite gott å så, åkte upp till Servett påväg hem för å handla något å käka, så träffa vi maria som jobbar där :) Inte ofta man ser henne hehe

Känner mig inte så trött idag som jag borde vara =)  Längtar tills nästa helg om det blir som vi vill :D
Härlig dag iaf :)
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0