Hatar att jobba söndagar

Japp äntligen hemma, vart en lång seg  skit dag..  är söndag och jag har ju fått tillbaka mina vanliga tider nu när det gäller söndagar, jobbat bort hela dagen + att man e själv i kassan på morgonen, även om det bara är en halvtimma så är det just då det komemr så mkt folk eftersom vi öppnar senare.. så dagen började bajs, sen så har vi ju ingen kassaledare förräns 13.30 å då tar jag på mig allt även om jag inte behöver det .. och jag känner mig stressad hela tiden.  bläääääääää. . sen tror jag det var i måndags det va en sån dag med massa nällfittor som va inne, iaf en av dom va inne idag igen och va lika jävla gnällig idag, utan någon anledning, tjock jävla ful gubbe .. vil bara spotta på dom!  Sen finns det ju många andra so, vart inne idag som vart hur trevliga som helst, men det är jus idioterna man lägger på minnet!  Fick även stå i förbutiken lite, paniiiik  känner mig som en idiot för jag kan INGETING när det gälelr spel och sånt å vet ju inte vart skerna ligegr å så efetrsom jag aldrig är där , då uppskattar jag min platts på jobbet lite mer efter jag vart där iaf :P

Tåget va sent idag med när jag skulle hem, men hann iaf nästan precis till Gossip Girl, missade början lite :P
Ledig imorgon,  gött gött gött

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0