Ångrat mig

Tänkte att detta blir en skön vecka, jobba 3 dagar å allt.. skulle försöka att inte klaga för ovanlighetens skull, men FUCK IT..  här kommer det, idag har vart en skit dag, började rätt bra men sen  fick jag sitta  3 och en halv timma innan min rast (och jag som var så glad att dom hade sagt att jag skulle få mer rast idag men det sket sig och vi ska sitta 2 timmar sen ha rast!) Sen han som ja skrivit om, hemlös som kommer in och tjötar med mig, han va inne idag med.. första gången jag sätt han full! Och han kom in typ 5 gånger och ställde sig å tjötade med mig  i kassan när jag hade skit lång kö å allt va kaos, å han prata högt, typ skrek .. han blev iaf hämtad av polisen sen för han hade gjort nånting utanför .. och av han fick jag ett lås + nyckel så jag kunde låsa fast nån rumäneier  eller vad han kallade någon där utanför för :D Skulle låsa fast han om han gjorde något eller så .. och ush han var skit jobbig och konstig idag! Det har vart en jävligt jobbig dag iaf, vart så mycket folk också, + att kassan va typ sönder mitt iallt....

Så klart var det skit varmt när jag skulle gå till jobbet också, svettades som en gris haha  och smarta jag hade ljusgrå tisha..

Så nu är jag jävligt seg, imorgon jobbar jag tråk tid men är iaf ledig på onsdag :)
Hade tydligen regnat och åskat som fan i Lerum ,tur att jag missade det för är livrädd när det åskar och blixtrar :$






















/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0