090418

Tjhohoo .. imorse var det stressigt. men jag hann ! Fyfan för att gå upp så tidigt men tack för att komma hem tidigt :P  Snackade med en kund idag lite, så berättade han att han har prostatacancer (stavas?!) Iaf å han kanske inte har så långt kvar, skit deppigt när han sa det, har snackat med han ända sen jag började jobba där typ å nu får man veta detta :/  Å då börja man tänka på saker som är personliga son har med sånt å göra å blä,, intekul!  Lurade också äckel att jag va förlovad å massa, vill inte prata med han men jag va på golvet å jag kan ju inte springa iväg haha  !   Sen har det vart massa kaos på jobbet, självcheckouten trasig, tobaksskåpet va sönder en stund, alla ska ha rast samtidigt, massa folk .. men det va lugnt nu när jag gick iaf! Seg konstig dag!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0