Tisdag

Kom inte i säng när jag skulle igår :P hehe blev fast vid msn, sån nörd jag är,  sen tog det ett jävla bra tag att somna, va nästan 100% på att de va någon utaför mitt rum också så låg helt still  å våga inte röra mig på vet inte hur länge haha .. men tillslut somnade man =)  vakna imorse av väckarklockan (woow ) men nu har smarta jag ställt den typ 2m från sängen och jag är nog latast i världen så jag ligger kvar i sängen i typ 1 timma även om den jävla klockan står å piper, okrar ine bry mig om tjutet!

fått lite roliga sms nu också på morgonen haha ... min telefon funkar om det ligger helt stilla eller om man håller ihop den typ :S  

Haft dom sjukaste drömmarna inatt också :S fattar inte vad all skit komemr ifrån :S haha

Börjar få tillbaka hostan, så laddar med te :P
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0