Seg dag

Japp blev hämtad runt 8 imorse av Anna, vi va där kursen skulle va rätt tidigt så vi han röka å sånt :P kursen va jävligt seg och tråkig.. aja fick macka och te iaf =)  precis när vi skulle åka ifrån kursen säger dom att vi gärna får börja jobba med en gång, men jag hade planerat att ha 2 timmar på mig innan jag börja så jag skulle hinna  käka lugnt för en gång skull + kolla i allum, så jag började 3 som jag skulle, sen måste dom sagt fel till mig igår eller nått för jag fick ju inet sluta 20.15 som dom sa, blev stägning idag igen! aja ledig imorgon iaf .. men så fult dom undrade om jag kunde jobab nu i helgen också, men nej jag vill fan va ledig när jag ska!  har jobbat 3 helger i rad nu så vill ha en ledig !
Blir så jävla trött på det stället ibland va!

Lägger imon imon vad jag shoppade idag :P
nu ska mysbyxorna på och ska käka =) / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0