Pool bilder =)

Har ju redan visat hur poolen såg ut från balkongen, så nu tar vi lite andra poolbilder =) är så seg med att lägga in bilder från Bullen :P
så skön bild :Di poolenpoolen
stekersofia & jag med våra älskade smirreser gott ut :D
jag i poolen, ser ut som en gris haha soveråt tjockis mat varje dag vid poolen
Så underbart att ligga vid poolen varje dag, och från där pool "området" sluta va det bara att ta 1 steg så kom man till stranden, så underbart =)  Dom hade skön musik på vid poolen varje dag också, tror det va Voice dom körde :P  Faaaaaaan vad man saknar det, även om det kändes som jag låg där själv för det mesta :P men skitsamma jag sov ändå väldigt mkt där ute :P hehe  Det värsta va när jag hade somnat antagligen väldigt djupt en dag, så väcker sofia mig och säger att jag snarkar, ja ba WHAT!?!? haha fan va skämmigt om jag hade vart där själv då och inte märkt de :$

så bra :D
Bästa bilden, tagen av mig ;) haha

En annan dag när jag låg där själv, igen haha så hade jag somnat, sov nog rätt länge, så vaknar jag tillsut och då står en neger och en tjej som jobbade i massörbåset eller vad man ska kalla det och kollar på mig, ja ba shet undra hur länge dom stått där, så killen ba: oo förlåt hoppas vi inte väckte dig, du såg ut att sova så djupt åbla bla tjöta massa haha , fan sofia att du inte va där då, min engelska suger :/
tralalavi =)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0