Lördag

Helloo .. vaknade inatt vid 3 tiden, vet inte vf, drömde säkert nåt, så kollade jag på mobilen för att se vad klockan va och såg att man hade fått sms för någon minut sen, så va det en person man inte hört av på ett tag nu, ändå van vid att få helg sms av han haha ..  så roligt att man har träffat han men har inte ett jävla minne av det, så har ingen aning om hur han ser ut eller nåt, hade jävla minnes lucka när jag träffa han .. men det är ballt idag kanske man få se hur han ser ut på bild iaf =)  Sen va de ju bara 2 timmar kvar tills jag skulle upp, å det tog säkert 1 timma innan jag kunde somna om, så jag är fan inte pigg nu .. sov knappt nåt igår natt, och samma inatt..  

Inget som händer idag heller eftersom man ska jobba hela dagen imon :/ så det blir la att åka hem efter jobbet, och bara dega resten av dagen .. kan va skönt iförsig eftersom jag är så seg :P
hoppas helgen går fort nu!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0