JAAAA :D

ÅÅÅ faan va udnerbart :D:D:D:D:D:D va inne å kollade på aftonbladet.se  och av nån anledning gick jag in på nöjesliv (tyckte la de stod förlite om det haha ) och vad ser jag då?  ROCK THE BELLS TILL STHLM....wiiiiiie  :D jag och sofia skulle ju på det i london men så släpptes ju aldrig biljetterna vad vi vet å allt blev fickat å nu står det där, å NAS KOMMER :D ojojoj är tväär glad nu, måste dit, men ingen jävel svarar på telefonen så jag kan dela min glädje hahah .. så får skriva av mig här, kan itne sitta still nu :P 

så här står de på aftonbladet:

Hiphop-stjärnor till Sverige

 Rock the bells" till Stockholm

"Rock the bells" heter turnén.

Och snart kommer den till Sverige.

Med följer bland andra Nas, Mos Def och De La Soul.

De plöjde genom USA i somras. Och snart är det Europas tur.

Paketturnén "Rock the bells" kommer även till Sverige.

Med på turnén följer Nas, Mos Def, De La Soul, Scratch och Supernatural. Den 4 november ställer de sig alla på Annexets scen i Stockholm.

Biljetterna släpps den 26 september.


UNDERBART :D
jag ska dit :D


Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Tack, vad glad jag blir ! Alltid roligt att få bekräftelse på något man har jobbat med :)



/ En tjej i storstan

2008-09-23 @ 19:28:24
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh vilken sommrig blogg du har =) nu blev jag sugen på jordgubbar & glass

2008-09-23 @ 19:31:29
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0