Bulgarien bilder =)

Här kommer första bilderna då :P  va sjukt nervös och trött innan vi skulle åka, blev inte precis bättre när jag ser att det står SAS på biljetten :O är livrädd för SAS typ haha, men det gick bra iaf =) jag & Sofia fick platserna längstfram :D yeah :P Tack för stödet också sofia haha, hon fick hålla mig i handen :D
sofia på flygplatsen =) mys
:)flygmaten haha :Plika bra att börja dricka tidigt :P haha
Å lite Baileys
Det som va jävligt segt var att flyget va typ 1 timma sent, men tillslut kom vi fram iaf =)
Så vi går till reseptionen som alla andra och då säger dom att man inte får sitt rum förrens kl.14.00,  så vi gick ut och satte oss och tog en öl  & smirre:D haha
 mumma :DSofia & henens smirre :D ser så jävla mysigt ut :Dsmirren, blev många sånna :P jag i bakrunden
jag steker, haha fan va varmt det va :D

Lägger upp mer bilder från hoteller å så senare idag tror jag =)
 /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0