ouff

Ibörjan va det rätt okej på jobbet, tiden flöt på även o mdet va mkt .. å vi fick tårta för en slutar haha:P  men sen fyfan va irriterad jag blev, jag hade suttit 2 och en halv timma, man ska ha rast efter 2 timmar, så fick dom som hade suttit 1 och en halv timma rast före mig, så när det hade gått 3 timmar stängde jag min kassa och drog på min rast, palla inte bry mig för det hade vart så jävla mkt hela tiden, inte en lugn stund  och jag fick inte min rast ..
fick jobba över lite sen, tycker synd om dom som jobbar nu, för det va mycket när jag drog hem också ..

pappa e hemma nu också =) haha kollat på massa fula videor som han å hans jobbarkompisar filmat ..  har massa godis och dricka hemma nu :D mmm :P

aja nu är man iaf hemma och är ledig imorgon, underbart :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0