mkt mkt

Japp då har man klarat denna dagen, imorgon blir värre, jobbar ingen kul tid!  Äckel va inne idag igen, han jag skrev om här .. sa samma cp saker idag med :@
och nu vettefan vad jag råka göra med texten :S:S
Aja skönt att vara hemma nu iaf, va skit lugnt som vanligt på morgonen sen blir det så jävla mycket ..  ska jobba extra på måndag vilket jag inte orkar egentligen, men dom fråga om en tid så sa jag nej sen ringer dom å frågar igen om en annan tid samma dag, den tiden va bättre iaf så sa att jag kunde.. känner mig så dum om jag säger nej nu när jag ska va ledig ett tag i november!  men jag vill ju inte jobba varje dag för det !  Nu ska jag käka =) / E


hade tråkigt igår så fixa denna mongobilden
black & white ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0