kanske, kanske inte

Prata med pappa i telefonen för en stund sen, han åker visst hem inatt så han är nog hemma imorgon när jag kommer hem från jobbet =)  Han ska ta vägen förbi portcenter i tyskland, så jag bad han handla lite godsaker till mig :D mouaha Hoppas han hittar det jag bad han om :P Han ska ju bara va hemma några dagar sen åka tillbaka till Belgien igen, men vi snacka om att jag kanske ska åka ner och hälsa på en helg när han är där, nån helg jag är ledig om det nu går =) För hans jobbarkompis barn skulle kanske också dit, kan bli kul och komma iväg =)  Så sa han att vi kunde åka tillParis :P Men vet inte hur det blir.. kanske, kanske inte men jag hoppas iaf :)

Det är skitkonstigt ute nu, det blixtrar ibland så de lyser upp himlen skit mkt, känns som de är jättelångt härifrån men det borde va hemskt å va nära ovädret :P  för det åskar inte eller regnar här.. ber att e inte kommer hit, hatar när det åskar & blixtrar :P

pappa vid portcenter i somras haha :D
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0