hemma :)

Fan denna dagen har gått skit segt, har ändå fått göra lite olika saker idag .. nu har man imorgon kvar sen är man ledig lördag :D Så jävla konstigt idag, eller de har hänt 1 gång till .. jag glömde äta min mat :S haha åt klockan halv 9 imorse typ, nu är klockan 8..  har levt på cigg och kaffe idag, och är inte äns hungrig nu :S  men känns så konstigt när jag glömmer eftersom jag alltid äter hela tiden annars typ :P haha ja, jag är matglad  

Malin kom in nu också på kvällen, inte träffat henne på skit länge, får se om vi tar nån fika nåndag som vi sa =)  ska bara va ledig och orka också :P
Och nu fick man reda på att det är 2 till som ska sluta på jobbet denna månaden, eller 3 blir de.. alla försvinner

Får la fixa mig nåt att käka nu =)  / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0