God natt

Och så va denna lediga dagen över :( inte gjort nåt alls idag typ men så skönt att vara ledig ändå!  Så imon ska man jobba, är inte alls säker på vilken tid jag börjar eftersom dom ringer en i kassan när man är stressad och frågar om man kan byta tid eller jobba nån dag, å skrev aldrig ner det, så jag hoppas det är som jag tror imorgon annars blir det inte bra :/

Pratade lite snabbt med alex idag också, ska försöka ta reda på om man kan få ledigt i november,å då jävlar åker vi :D faan vad jag hoppas på detta! Skulle vara så skönt att komma iväg  :)

Och grey's va lika bra som vanligt :D får inte nog av dom! <3

Nu finns det inte ett skit att göra så kan lika väl försöka sova, god natt

Kommentarer
Postat av: Bea

åå vart ska ni åka?

ha en bra torsdag, några speciella planer?

2008-10-16 @ 04:48:07
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0