för torra händer :P

Måste bara skriva om min favorit kräm =)  Min kompis köpte den för nårgra år sen eller så för skojj skull eftersom det är cannabis i eller nåt sånt, men den är serriöst den ända bra handkrämen jag någonsin haft, jag har extremt torra händer  på vintern och så, har redan börjat nu, blir så torr så jag får massa sprickor över hela händerna, kliar å svider , skit jobbigt. Men efter man använt denna kanske 2-3 gånger så är händerna typ redan normala, mirakelkrämen :D me like!  Den ända som funkar för mig iaf =)  Hemp hand protector
Finns å köpa på the body shop, kollade på nätet hittade ingen där nu , men ute i affärer ska dom finnas .. har min gamla kvar va längesen jag köpte den, inte behövt den över sommaren, men det blir dags att köpa ny snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0