Torsdag

godmorgon
skit trött idag, så jävla mörkt ute så det blir ännu svårare att vakna nu!
Läste lite på nätet igår om vädret i Thailand, ser ju inte så bra ut, okej att det är varmt men det regnar å va åskmoln å sånt .. hoppas inte det är så när vi kommer dit :(

Kollade på greys igår också <3

Idag ska man jobba, rätt ok tid sen kanske ta en fika med malin =)  har ju snackat om det ett tag men så har det aldrig blivit av.. så idag tror jag det blir av iaf :)

Mamma ska ringa och höra om mitt pass kommit eller om det kommer imon, hoppas värkligen på det! annars blir det jävligt segt med pengar å så + stress för at fixa ett tillfälligt .. så får jag ringa henne på min rast sen och höra hur det blir.. ja ber att det har kommit så ag bara kan hämta ut det!

nu ska man göra iordning sig å skit, segt , / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0